Kennis. Passie. Resultaat.

Managed Services - DeLorentz & Partners

Marcel Stassen is technisch consultant voor de klanten Managed Services van DeLorentz & Partners.  "Vanuit ons centrale zenuwcentrum in de Hilversumse villa, monitoren en bedienen we al onze klanten. Op afstand en ter plekke, als dat nodig is. Dag en nacht."

 

"Problemen signaleren en oplossen, vóór de klant het in de gaten heeft." "Telkens nieuwe uitdagingen."

De job van Marcel is veelzijdig. In elk facet van zijn werk vindt hij telkens nieuwe uitdagingen: "Als technisch consultant vind ik het leuk dat ik kan meedenken met de klant, samen met hem en het team kan werken aan innovatieve oplossingen en vernieuwingen. Maar het beheren van de klantomgeving is een belangrijk onderdeel van mijn job. Dat is waar de klant ons uiteindelijk voor betaalt: zorgen dat het systeem bijft draaien, 24 uur per dag. Mijn rol daarin is te zorgen dat dat op een gestroomlijnde en gestructureerde manier gebeurt. Om problemen te signaleren en op te lossen vóór de klant het in de gaten heeft. Dat is onze kracht."

 

Scherp en up to date

Marcel is sedert 2006 in dienst van DeLorentz & Partners. Via-via kwam hij in contact met André van Dam: "Ik heb twee keer met 'm rond de tafel gezeten en voor ik er eigenlijk erg in had, werkte ik voor DeLorentz. En nog steeds met enorm veel plezier!" Het vooral de menselijke factor die zijn werk zo leuk maakt: "Mijn collega's maken het speciaal. We zijn een goed team en houden elkaar voortdurend op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Zo blijven we scherp en up to date. Als ik kijk naar onze klanten, dan vind ik het vooral fijn dat het diverse klanten zijn. Van omroeporganisaties, hotelketens, participatie maatschappijen tot goede doelen. Allemaal hebben ze specifieke wensen, eisen en problematiek. Dat maakt dit werk ontzettend uitdagend!"